_ aKu CiNTa PaDaMu _

Daisypath Anniversary tickers

CaHaYe MaTa...aBaH & iBu.

My Best`day

Daisypath Happy Birthday tickers

My LovelY HubbY

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, January 12, 2011

ZaMaN MuDa Ku.....

Salam..ntah kenape tiba-tiba teringat zaman muda-muda dulu...time dengan kawan2 sekolah dan kawan2 university..

Zaman Sekolah...kawan2 paling rapat time dok asrama lar...coz ari2 jumpe...Melati, Masyitah, Maisarah dan ramai g..semua jadi kawan..semua jadi lawan..bermacam2 pahit manis yg kami semua lalui..same2 belajar dan mengajar...rindu kat die org...gambar ntah hilang mane dah...agaknye camne die org sekarang...lame dah xjumpe...bila lar budak2 SMKSBPPP nak wat reunion ye..nak join lar..nak jumpe kawan2 lame...ramai gak yg dah kawen n beranak-pinak...nak gak tau citer2 die org...Masyitah aritu rajin contact gak..tapi dah setahun mendiamkan diri..camne die..sehat ke die?...dalam ramai2 kawan die paling lucu dan tabah...aku kagum dengan semangat die...Miss u'll...SMKSBP dalam kenangan... 


study nak exam...huhuhu....

Zaman University...aku bersyukur coz dapat melanjutkan pelajaran wlopun aku start dari merangkak lu..iaitu dari Pra-Sians di UiTM Arau, Perlis, kemudian sambung Diploma di UiTM Pulau Pinang dan Ijazah di UiTM Shah Alam Selangor....aku bersyukur sgt...coz sepanjang perjalanan ku itu...aku byk menimba pengalaman dan ilmu untuk aku jadi dewasa dan matang...ramai kawan2 yg rapat gak ng aku...dari segenap pelosok negeri such as Penang, Kedah, Kelantan, Terengganu, Melaka, KL, Johor dan Perak (mungkin de yg aku lupe sebut)....Rindu nyer kenangan mase study dulu....klo lar ade Doremon sekarang sure aku nak mintak tolong die...nak pinjam mesin masa die nak p kat masa lalu...hehehehe....angan-angan Mak Jenin je lar...hehehe....bila pulak budak2 U nie nak wat reunion ye?..xsabar nak tgk kawan2 lame n nak tau perkembangan masing2...UiTM di HaTi Ku...

sempat g bgambar..b4 g kelas..hehehe....

Madah Seorang Isteri :

 " Harta Yang Paling MENGUNTUNGKAN ialah SABAR...

Teman Yang Paling AKRAB adalah AMAL...

Pengawal Peribadi Yang Paling WASPADA ialah DIAM...

Bahasa Yang Paling MANIS adalah SENYUM...

Dan Ibadah Yang Paling INDAH tentunya KHUSYUK...."

Kite Buat Kite Dapat....
Fikir2 kan..




No comments:

Post a Comment