_ aKu CiNTa PaDaMu _

Daisypath Anniversary tickers

CaHaYe MaTa...aBaH & iBu.

My Best`day

Daisypath Happy Birthday tickers

My LovelY HubbY

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, January 22, 2011

BuNGa TeLuR

Salam...sempoi tajuk nie kan? Bunga Telur...tentu ramai akan fikir design dan kaler kan...tapi ade org fikir camne nak buat? zaman sekarang..semua sibuk..so ada yg beli je di kedai perkahwinan..senang kan...pilih je kaler yg mne berkenan di hati...klo org yg bekerja dan byk wet leh lar...tapi aku...masih student n ongkos pun kurang nie...refer wat sendiri lar..jimat kit...hehehehe...

Aku suke buat sendiri...so sejak aku bergelar tunang kepada Muhammad Nazmi bin Abd Hamid...aku dah start buat Bunga Telur untuk Majlis Perkahwinan aku...antara yang aku buat adalah...mengkait sarung telur, sarung telur bentuk ketupat, bunga telur ilham ku dll....hehehe...special nama aku bagi kan...saje nak glamos...hehehe....


barang2 ku..


hasil lipatan n pusingan tangan ku...


ni hasilnyer...


setelah di cantum...


hasil keje keras ku...hehehe..


Time abis wat semua nyer...aku rase lega sangat..tambah time de yg memuji hasil keje ku...Terima Kasih Semua....

p/s : gambar bunga telur lain xsempat amik...nie yg aku rase special je aku amik gambar...hehehe...


No comments:

Post a Comment