_ aKu CiNTa PaDaMu _

Daisypath Anniversary tickers

CaHaYe MaTa...aBaH & iBu.

My Best`day

Daisypath Happy Birthday tickers

My LovelY HubbY

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 7, 2011

# SaKiT HaTi #

sakit hati lar hari nie...tiba2 En. Suami cakap die nampak gambar org pakai same ng baju kawen aku...so pe g aku pun semangat nak tgk betul ke x...rupanyer cam same..tapi xberani tuduh..aku kena tny mak aku dulu..rase geram bila tgk org pakai baju aku..bila mengadu kan En suami..biasa lar...kena ceramah...kenape xamik...bukan dah bayar semua ke? aku pun xtau...rase dah bayar...pe2 tnya mak dulu kan serbu...malu aku....melampau...dah lar wat wedding day aku hampir nak hancur coz die (pak andam tu)...nie wat hal g...melampau.....
bila fikir balik malas nak fikirlar...tambahan aku sedang sarat nie...xkuasa akak nak fikir..

so korang yg tgk page nie..sila komen lar..

 nie bila aku pakai...aku buat kebaya..dengan aku cantik kan? hehehe....

 nie aku xtau sape..yg pasti die pakai baju aku..entah berape untung pak andam nie dapat aku pun xtau..
mak aku xtau ke tau aku pun xtau...sakit ati aku tgk...

sekarang aku malas nak fikir lantak kau lar..tapi semua tu aku xkan lupe..ko buat hal time wedding day aku..hari paling bermakna buat aku..sakit hati aku xkan padam...so xnak fikir..nnt tertekan je..

p/s : sekarang aku rehda je...dah org nak buat hal ngan aku..aku alhamdulillah je....biar Tuhan je yg membalas nyer... Amin.


2 comments:

  1. hai.....teruk betul yang buat andaman ni

    ReplyDelete
  2. tu lar..die tu klo de 1000 wedding nak die wat kan...sure die nak sapu jer..last2 jd cam wedding kite..brg yg dpt entah ape2..xlengkap coz die dah kasi kat org len...sakit ati...

    ReplyDelete