_ aKu CiNTa PaDaMu _

Daisypath Anniversary tickers

CaHaYe MaTa...aBaH & iBu.

My Best`day

Daisypath Happy Birthday tickers

My LovelY HubbY

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 14, 2011

KKIA @ Ayer Puteh...Scan Baby...

Alhamdulillah...semua ok...risau aku semalam...takut pe2 jadi...mne tau kot2 kena bersalin wal..risau aku...xready g...tapi syukur semua ok...

Hasil check up hari nie:
  • Hb >>> refer kemarin punyer....
  • Berat Badan >>> 63.7 kg...alamak...semalam 61kg..xkan sehari dah nek 2.7kg...nie sah timbang dekat KD xbetul...
  • Tekanan Darah >>> 100/60mmHg...nie turun pulak...pening aku....
  • Tinggi Rahim >>> dah same dgn tempoh hamil pulak...tapi Nurse tadi x ukur pun...betul ka nie?
  • Kedudukan Janin >>> Cephalic...Doktor cakap baby dah masuk laluan...huhu...xlame g lar tu...tu dok mengeras jer..
  • Degupan Jantung >>> 146dpm....ok lar kot....
  • Berat Baby >>> 2.7kg...alhamdulillah...semalam Nurse KD cakap mungkin baby kecil coz tinggi rahim tak same dengan tempoh hamil...hari nie semua dah terjawab...lega rase....
  • Gender >>> xdapat lihat...tapi Doktor cakap xnampak t***r...so Girl lar kot...hehhehehe...coz baby malu2 nak tunjuk...
  • EDD Scan >>> kejap 10 . 05. 2011...kejap 15. 05.2011 pulak....ala...mane satu nie? pening aku...rehda jer lar...


Segalanyer dah ok...syukur alhamdulillah...hope semua ok...Amin.

1 comment:

  1. yer ker sayang...moga dipermudahkan segalanya.... take care sayang... tak sabar nak tengok baby

    ReplyDelete