_ aKu CiNTa PaDaMu _

Daisypath Anniversary tickers

CaHaYe MaTa...aBaH & iBu.

My Best`day

Daisypath Happy Birthday tickers

My LovelY HubbY

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 7, 2011

~ MoM To Be ~

Apy bukan main En. Suami bila tau aku pregnant...Alhamdulillah...kami di beri peluang lagi untuk mengandung..xsangka...ingat pas tumpah darah hari tu nak rest dulu...tup..tup..tup..dah lekat lagi..rezeki di Bulan Ramadhan..hehehe...

so sejak tau aku mengandung..topik citer kami byk citer baby je n penjagaan aku time mengandung...

 mase jalan-jalan di Termeloh...perut baru nampak sikit...hehehe...

1st tau mengandung aku xalah..lepas kandungan 2bulan baru aku alah...sampai xleh makan pe pun..makan je nak kuar...so mak Penang datang..mak amik aku bawa balik Penang...berat aku time tu turun 3kg...

pas je Hari Raya Haji...kami balik Kuala Pilah...Alhamdulillah...aku dah ok...sejak tu berat aku naik 3kg pulak...over weight!!!!...kena marah dengan nurse kat KD... 

lain masalah aku xde...tapi aku geram...coz 3kali kena minum air gula n amik darah coz suspek kencing manis...lebam2 tangan aku...last-last xde pun...i'm normal...

sekarang aku dah 35 minggu...xlame je g....

 mase p jalan-jalan kat i-city...tembam kan aku? huhuhu....

p/s: aku sekarang dah balik kampung Penang...tunggu nak bersalin je...lepas pantang baru balik Kuala Pilah...

 

No comments:

Post a Comment