_ aKu CiNTa PaDaMu _

Daisypath Anniversary tickers

CaHaYe MaTa...aBaH & iBu.

My Best`day

Daisypath Happy Birthday tickers

My LovelY HubbY

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, December 31, 2011

MUZIUM DIRAJA SERI MENANTI, KUALA PILAH

Jom layannnnnnnnn.........



Mertua dan Menantu bergambar bersama



cari ilmu...jom baca...



ala-ala pahlawan...dah cam orang sumo jer...



si ibu buyung..



peace no war...




bersama ibu tersayang



dah lengoh si ibu buyung tu...hehehe...(nak terjatuh dah)



cari ape tu...leka membaca sejarah Negeri Sembilan




khusyuk nyer En. suami nie...



khusyuk nyer Datin Dalila nie...



Jemput makan...



Kuning DiRaja



Salah Satu Ruang Dalam Muzium DiRaja Seri Menanti



 Pemandangan dari tingkap Muzium


Sekian, nie lah lawatan aku dengan emak aku...kite orang p mase aku baru mengandung Qalesya...malam tu aku dengan mak naik bas blk Penang...coz nak kasi aku nie gemuk...coz 3bulan awal mengandung berat badan aku turun mendadak...mak mintak nak jaga aku sampai aku stabil...Alhamdulillah..berkat jagaan mak..berat aku naik dengan semangat nyer...hehehe....dari 48 kg - 72kg...now dah turun 20 kg...

 " Syurga Anak Bawah Tapak Kaki Ibu. "






No comments:

Post a Comment