_ aKu CiNTa PaDaMu _

Daisypath Anniversary tickers

CaHaYe MaTa...aBaH & iBu.

My Best`day

Daisypath Happy Birthday tickers

My LovelY HubbY

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 26, 2011

Blogger with iPad....

Salam...syukur Alhamdulillah..dapat gak aku pegang iPad..nie pun adik yang punyer aku cuma pinjam..hehe...

Banyak dah yang aku tertinggal..banyak cerita yang aku tak sempat nak update..sibuk sangat..hari2aku kat Penang n kedah sangat lah penting..nanti dh blk n9..dah xde jalan n apy2 cam sekarang..

Tak sangka kan dah tinggal seminggu g aku kat Utara nie..nanti dah nak ken a blk..cepat nyer masa berlalu...dah tinggal seminggu g...pe2 pun Tahun Baru aku sambut kat sini..bersama Family Penang..

Hope Tahun depan En. Suami tercinta still izinkan aku bercuti sebulan bersama mak n sedara kat sini g...Amin.

Ok lah...Qalesya dah nak tido...bye...

No comments:

Post a Comment