_ aKu CiNTa PaDaMu _

Daisypath Anniversary tickers

CaHaYe MaTa...aBaH & iBu.

My Best`day

Daisypath Happy Birthday tickers

My LovelY HubbY

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, May 4, 2012

Subway..halal ke?



aku begitu teringin nk mkn subway...sbb die dekat dengan rumah aku....nampak  cm sedap jer..



bila baca blog kawan...


then 1 of my fren buzz me and said Subway tu ade yg tak halal...kan?


aku confuse die bertnya or menyatakan...


td aku tny la jgk kt kawan lain..halal ke Subway tu..yela..sbb franchise kan..then dorg ckp Subway kt Malaysia halal...


ermm..then I pon menggoogle la...baca forum2...then jawapan dorg..Subway Malaysia 100% halal...but beware in Singapore..they said there's still non-halal Subway in Singapore...


antara forum yg sy baca...
http://muslimvillage.com/forums/lofiversion/index.php/t13179.html


first time nk mkn subway..sbb mak sedara de cakap salad die sedap...tu i nak try...


p/s: kalo masih was-was n ragu2 tntg kehalalan makanan tu jd haram kalo anda makan...betul
tak?..correct me if i'm wrong....



Jom Makan...to night!





1 comment:

  1. http://www.halal.gov.my/v3/index.php/ms/direktori-halal-malaysia/126-direktori-halal-malaysia

    inilah link utk rujukan anda!^^

    ReplyDelete