_ aKu CiNTa PaDaMu _

Daisypath Anniversary tickers

CaHaYe MaTa...aBaH & iBu.

My Best`day

Daisypath Happy Birthday tickers

My LovelY HubbY

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, April 13, 2012

Jalan-jalan Shah Alam

Assalammualaikum semua...Ibu Qalesya happy sgt coz boleh berjalan2 di Shah Alam..Tempat yg penuh kenangan...di mana aku kenal erti hidup, sahabat sejati, teman tapi mesra, tipu helah, dan macam2 g..pendek kata semua asam garam dan pahit manis dalam kehidupan ini..semua menjadi sejarah di sana..

Syukur..aku masih ingat jalan2 kat sini...En.Suami pulak terkejut bila aku jadi pemandu pelangcong die..sedangkan die pun pernah dok Shah Alam dan berkerja di sana...hehehe....aku nie bukan jenis yg suke berjalan sangat...tapi aku byk berjalan dengan saudara aku yg ada kat sana dulu dan jalan dengan kawan study dulu..best sgt..all memory will be keyed in my sores...

I love SHAH ALAM...



Layan...Video Nur Qalesya Humayra berjalan2 di JUSCO Shah Alam / Klang...Time nie NQH dah berusia 10 bulan lebih....Ibu love NQH..

Bila lah leh g Shah Alam lagi ye...byk tempat kemarin tak sempat nak melawat...hope next trip we can cover all the memories place...peace not war...

p/s : i'm wish to use english word..to improve my english speaking and writing...hope get the good comment...sorry if not good or like student from standard 1...hehehe....

No comments:

Post a Comment