_ aKu CiNTa PaDaMu _

Daisypath Anniversary tickers

CaHaYe MaTa...aBaH & iBu.

My Best`day

Daisypath Happy Birthday tickers

My LovelY HubbY

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, April 9, 2012

Cik B kena Gigit.....

Salam...cam mengeri jer kan..kepada siapa yg penah alami..suruh xleh lupe...aku dah alami..memang sakit beb...siap menitiskan air mata g...


kes nyer berlaku ( Jumaat 06.04.2012 )..mase aku sedap2 bergolek2 atas katil dengan anak manje aku sorang nie..tiba2...t****t....pe lagi..menjerik lar aku kesakitan..memang sakit..sampai tak terkata...dalam sakit2 tu aku masih waras lagi...klo x..sure dak tecik nie dah kena pelempang sulong aku...nak marah pun fikir balik..dak tecik nie bukan faham g pun...sabar jer lar...so aku amik minyak gamat n sapu kat Cik B...hope cepat sembuh....


bila Cik B dah cedera so aku pun cakap kat dak tecik nie.


Ibu : pasnie Qesha kena nenen ngan botol tau...


Qesha : aeee......aeeeeeee..........neeennnennnnnnn...(nenen kot bunyi die..)...


kesian die merayu2..siap selak2 baju aku nak nenen...kesian lak..xjadi nak kasi susu botol lar..kasi yg sebelah g lar....


Hari nie kena gigit g...ala..sakit lar..dah dua2 Cik B kena gigit dak tecik nie...baru nak sembuh yg sebelah tu..dah kena gigit yg sebelah g...


camner nak buat yer..de sape2 leh bantu x? Nur Qalesya Humayra nie, penghisap susu ibu yg tegar..susah nak ajar guna botol..dah byk kali usaha kami sekeluarga..tapi gagal....huhuhu...


please....



kesan darah Cik B...


No comments:

Post a Comment