_ aKu CiNTa PaDaMu _

Daisypath Anniversary tickers

CaHaYe MaTa...aBaH & iBu.

My Best`day

Daisypath Happy Birthday tickers

My LovelY HubbY

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, November 25, 2011

Qalesya Jatuh Kereta Oren...

Qalesya jatuh kereta die...nie baru je berlaku...kejap tadi...sekarang die sedang tido..selak anak aku menangis tadi..nie semua salah aku dah suami gak...

ceritanyer cannie...aku nak mandi dan biar jap Qalesya dengan abah die...baru abis mandi dan nak siap..tiba2 dengar Qalesya menangis kuat sgt...pe lagi...tgk2 Qalesya dah jatuh..aku pun jerit bagai xmau..cam org giler...(time Qalesya accident tu...si Gemuk sedang berbaring...Suami aku nie biasa lar...lambat dapat baring je...sure nak lelap...) 

Rase nyesal bg die jaga anak tadi...aku bukan mintak tolong jaga 24 jam...kejap je aku nak mandi..pun xleh di harap kan...sakit hati aku...dah lar die malam2 tido xingat dunia...klo abah lain aku sure xleh tido klo anak bangun malam kan..tapi tidak suami aku...die lagi leh tido siap berdengkoh...sakit ati aku...tapi ku sabar je...ari nie.memang aku geram..dah lar lame aku tak dapat blk Penang...raye haji x blk g pun...

xpe lar biar je lar malas nak di ungkit...lepas nie...aku takkan biar Qalesya dengan die...anak sorang pun die xleh nak jaga..nie ade ati nak anak ramai...sorry lar....i will think first...before take action...


nie gambar yg aku nak abadikan kat blog nie...supaya nanti aku akan beringat2...

Jom layannnnnnn...........


dah tido...lepas menangis dengan kuatnyer


nasib kereta oren 


dah pecah


dah terbelah dua


dah tecabut


hasil pecahan


dinding yg menjadi saksi...hempasan ku...


 tempat accident berlaku...

Sebelum nie ok je die lalu kat sini...entah kenape jadi cam nie hari nie...agak nyer mungkin kerana kereta tak service kot...so jom g service keta b4 this happen..
amik jadi terladan buat Mommy2 kat luar sana k...

Risau aku...kena g jumpe pakar x?



No comments:

Post a Comment