_ aKu CiNTa PaDaMu _

Daisypath Anniversary tickers

CaHaYe MaTa...aBaH & iBu.

My Best`day

Daisypath Happy Birthday tickers

My LovelY HubbY

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, November 9, 2011

come back...

Assalammualaikum...dah lame aku tak buat entry untuk blog aku nie...bukan malas tapi jadual harian ku yang amat padat sejak akhir-akhir nie..nie pun kerana sepupu sebelah suami ku bertanya semasa raya aidil adha baru2 nie..tu aku gagahkan tangan menaip kat sini..kesian die..rajin die membaca blog ku yg tak seberapa nie..de juga aku peminat blog ku..hehhehe...ayat cam sedih je...


berbalik kepada kesibukan ku yg lalu...ini semua kerana aku sempat bergelar guru dan tinggal di rumah mertua ku...walau hanya untuk 2 bulan...syukur alhamdulillah de gak pengalaman keje ku...huhuhu...sekarang aku kembali jadi housewife..banyak cerita yg aku tertinggal nak share kat sini...nanti-nanti lar ye...
Qalesya nak nenen nie....bye.

No comments:

Post a Comment