_ aKu CiNTa PaDaMu _

Daisypath Anniversary tickers

CaHaYe MaTa...aBaH & iBu.

My Best`day

Daisypath Happy Birthday tickers

My LovelY HubbY

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, February 14, 2012

~ MeNGiMBau KeNaNGaN ~





Sumber : Nash Saint



Salam Semua...de yang ingat g tak?  Tiba-tiba bila baca kat wall kawan2 de citer nie...so aku pun nak kongsi kat blog aku...tentu ramai yg tak tahu tertanya-tanya nie kat mane kan?


Nie lah satu-satu nyer bus station kat Balik Pulau Dulu2...dan nie lar bas nyer...bas yg banyak menyimpan sejarah bagi siapa yg pernah menggunakan hikmat nyer...driver paling best masa tu uncle maniam ...selalu akan tunggu aku klo aku terlambat sikit dan banyak sungguh kebaikan die...


Dengan bas nie gak aku akan guna untuk ke sekolah, komtar, jety dll....paling best time sekolah lar...coz budak sekolah dapat harga murah kit...hehehe...


Rase cukup lar setakat nie jer...celoteh aku...nanti TERLEBIH SUDAH!!!...




Kenangan .......

No comments:

Post a Comment