_ aKu CiNTa PaDaMu _

Daisypath Anniversary tickers

CaHaYe MaTa...aBaH & iBu.

My Best`day

Daisypath Happy Birthday tickers

My LovelY HubbY

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, June 29, 2011

Alhamdulillah...Dah hari ke 46.

Syukur...Alhamdulillah...dah lepas 44 hari pantang...lega kit rase...xde rimas2 cam selalu...huhuhu...walaupun dah lepas 44 hari...aku still berpantang sampai 101 hari...dimana bertungku, berbarut dan diet pantang still di teruskan...cume xpantang kuar jalan2 je...heheheh...so pasnie dah nak blk dok umah sendiri...semua kena wat sendiri dah xleh manja2 dengan mak dah...harap2 boleh lar aku handle sendiri...risau aku...Qalesya klo menangis aku pun menangis sme nanti...sensitif lar...camne nak kuat ye...suami pulak keje jauh...seminggu sekali baru balik...rumah byk problem...dah suarakan kat suami nak pindah..tapi xtau lar..die nak ke x...klo setakat aku xrisau sgt...yg risau Qalesya..aku nak Qalesya selesa je...

Minggu depan Qalesya nak balik Sg. Lui..ramai lagi sedara kat N9 xtgk Qalesya...rase nyer dok sana kejap kot...sementara abah Qalesya cari umah...pe2 ikut pada Big Boss...

ingat nak update detik nak bersalin tapi nanti lar...xde masa g...Qalesya dah nak nenen nie...bye.

No comments:

Post a Comment