_ aKu CiNTa PaDaMu _

Daisypath Anniversary tickers

CaHaYe MaTa...aBaH & iBu.

My Best`day

Daisypath Happy Birthday tickers

My LovelY HubbY

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, March 31, 2011

DaH DaFTaR SPR...hehehe...

Salam...aritu aku, En. Suami, Wan dan Achik pergi ke pasar pagi serting....besar gak pasar tu..pena berjalan..kami saje teman Wan dan Achik beli barang dapur...barang dapur aku dah beres hujung bulan g..semua dah lengkap kat umah kami...so xde pe nak di beli g..tapi dalam xde pe nak beli...aku beli juga..aku beli burung puyuh, kupang dan tulang lembu..lame dah aku teringin nak makan kupang...so tu yg beli...dapat lar baby kat dalam nie makan...hehehe...sambil jalan soping...aku tiba-tiba nampak wakil SPR...so Abah Mertua pun suruh lar aku berdaftar...coz aku nie walaupun dah layak mengundi 5tahun lepas tapi still xdaftar g...Rakyat xprihatin...hehehe...


DAH BOLEH MENGUNDI

No comments:

Post a Comment