_ aKu CiNTa PaDaMu _

Daisypath Anniversary tickers

CaHaYe MaTa...aBaH & iBu.

My Best`day

Daisypath Happy Birthday tickers

My LovelY HubbY

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, February 9, 2011

MaJLiS aKaD NiKaH ( 28 MEI 2010 - JUMAAT )

Salam...hehehe...xabis g citer kawen aku...selagi xsampai citer bersanding...so korang layan je lar citer anak2 nyer...hehehe....kali nie kite citer pasal Majlis Akad Nikah aku dan En. Suami k....Majlis Akad Nikah kami diadakan di Masjid Sg Pinang...kampungku tercinta...hehehehe....ramai gak yg datang...Aku cam biasa lar...seperti Bakal2 Pengantin lain...aku dengan darah gemuruh aku dan gementah yg entah kenape tiba2 je...cam nak kena amik exam je...siap peluh tangan time tu...hehehe...de gak rase nak pitam time tu...tapi bila tgk muka sedara mara rase ok kit...coz die org still di sisi aku...I LOVE U'LL...

MAJLIS AKAD NIKAH 

WAN ROSEDIANA ISMAIL & MUHAMMAD NAZMI ABD. HAMID 
TARIKH : 28 MEI 2010 
JAM : 10.00 a.m 


Saat yg Mendebarkan...(rombangan yg datang)


bersama Mak, Kak Ipar dan Anak2 Sedara..


sempat senyum g...dalam hati Tuhan je yg tahu...huhuhu...


Sesi Sual kenal dgn Tok Kadi...


Saat menurunkan tandatangan ...bergegar2 time nak sain nie..


Salam dan Ciuman..


Lame sungguh nak kena tahan...coz nak amik gambar...segan aku...hehehe...


bergambar dalam bilik pengantin


beraksi sorang2...hehehe....


p/s : Lepas je En. Suami lafaz akad nikah...rase terharu aku..xsangka...nie Jodoh aku...Semoga Kami Bahagia dan Kekal Hingga Ke Akhir Hayat...InsyaAllah...Amin.


No comments:

Post a Comment